نکات مهم در خرید آبنما

9 / 10
از 1 کاربر

امروزه با وجود سلیقه های مختلف و تنوع طلبی در هنگام خرید اشیاء ، سازندگان را بیشتر درگیر رقابت می کند.انتخاب آبنما نیز از جمله این اشیاء می باشد بنابراین در این مقاله می خواهیم تا نکات مهم در خرید آبنما را بیان کنیم تا بتوانیم شما عزیزان را در خرید آبنما راهنمایی کنیم.

نکات مهم در خرید آبنما

 

معمولا در هنگام خرید شیئی ابتدا به جنس آن توجه داریم.آبنماها هم جنس های مختلفی دارند که از جمله ی آنها آبنمای سنگی ، آبنمای پشم شیشه ای و... می باشد که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند.برای مثال آبنمای فلزی طی مدت زمان طولانی زنگ می زند و آبنماهای سنگی و سیمانی از مقاومت بالایی برخوردارند.

از دیگر نکاتی که در تهیه آبنما باید در نظر گرفت انتخاب اندازه ی آبنما می باشد.در صورتی که بخواهید آبنما را در فضای خارجی بکار گیرید ، آبنما می تواند نقش یک چشمه را در فضای شما ایفا کند همچنین استفاده از یک آبنمای بزرگ در نقطه ی مرکزی یک فضا نیز نقش بسیار مهمی در زیباسازی آن فضا دارد.

از دیگر نکاتی که در انتخاب آبنما باید رعایت کرد بحث ایمنی می باشد،محل نصب آبنما باید از همه ی جهات امن بوده و خطری برای کودکان نداشته باشد.

همانطور که گفته شد آبنماها انواع مختلفی دارند و هر کدام از این آبنماها نحوه ی نگهداری خاصی دارند برای مثال آبنمای فلزی را نباید در محیط های باز قرار داد زیرا موجب زنگ زدگی می شود در حالیکه آبنماهای سنگی و سیمانی نیاز به مراقبت خاصی ندارند.

در پایان شما می توانید با مراجعه به قسمت آبنما در وب سایت ما انواع آبنماها نظیر آبنمای سنگی ، دکوراتیو و غیره را مشاهده نمایید و در صورت کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با مهندسین این گروه ارتباط برقرار نمایید.

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :